קורס אופנוע ים

באדווה בית הספר לשייט מזמינים אותך לעבור קורס מקצועי ולקבל רישיון לאופנוע ים. אצלנו מחכים לך מורים מוסמכים, מנוסים ואדיבים שמכירים את דרישות משרד התחבורה ורשות הספנות והנמלים. מאחורינו גברים ונשים בטווח רחב של גילאים שכבר הגשימו את החלום וקיבלו רישיון להפעלת אופנוע ים כחוק. מעבר לכך, אנו מציבים את הבטיחות בראש סדר העדיפויות ומשלבים בין קורס מעשי וייעוץ אישי לרכישת אופנוע ים וסירה מהירה.

רישיון אופנוע ים הוא כבר לא חלום!

בבית הספר לשייט שלנו מוכיחים שלא צריכים להיות בעלי רקע מסוים על מנת לקבל את הרישיון הנחשק לאופנוע ים. הלימוד אצלנו מתבצע בקבוצות קטנות, שיטת הלימוד מותאמת לכל תלמיד והמורים שלנו לא נחים עד שהרישיון יגיע אליך. התלמידים חשובים לנו ולכן הקורס מוכיח את עצמו גם בקרב אנשים שמעולם לא השיטו סירה.

היתרונות של קורס אופנוע ים אצלנו

קורס אצל אדווה בית הספר לשייט יעניק לך את כל התשתית העיונית והמעשית להוצאת רישיון משיט. החלק העיוני של הקורס כולל אצלנו לא פחות מ-8 שעות תרגול ולימוד בנושאים כמו חוקי דרך, מצוקה, מטאורולוגיה וכמובן עזרה ראשונה. במקביל, אנו משקיעים בתכנון החלק המעשי ומלמדים אותך איך לשלוט באופנוע הים, כיצד לבצע סללום איטי וסללום מהיר ובאיזה אופן לגשת למצוף המדמה אדם בים. אלו הדברים הקטנים שיעזרו לך לעבור את הטסט ויחסכו עבורך זמן וכסף.

קהל היעד של הקורס

באדווה בית הספר לשייט גאים לפתוח את האפשרות של רישיון אופנוע ים לכולם. מבחינה חוקית, קורס אופנוע ים מתאים לגיל 16 ומעלה והוא מחייב הצגת אישורי בריאות תקינים ובדיקות ראייה. עם זאת, נוכל לעזור לך להשיג את האישורים הנדרשים ולענות לך על השאלות הקשות. אצלנו מחכות לך תשובות שמבוססות על ניסיון ואנשי מקצוע שאוהבים את התחום ושוחים בו.

מכיתת הלימוד למים העמוקים

באדווה בית הספר לשייט מבינים את הצורך שלך בקורס מהיר ויעיל. אנו מעבירים את השיעורים על בסיס ידע שצברנו לאורך השנים, אך מקפידים לעדכן אותו לפי המבחנים האחרונים של משרד התחבורה ורשות הנמלים והספנות. אצלנו יראו לך סרטונים ויבצעו עבורך חזרה על החומר העיוני בימים שלפני המבחן. אנו נשפר עבורך את תחושת הביטחון ונעלה את הסיכוי לכך שהרישיון יגיע אליך במהירות. במילים אחרות, המרחק מכיתת הלימוד למים העמוקים קצר מכפי שחשבת והוא מתחיל ממש כאן.

שילוב בין אופנוע ים וסירה מהירה

קורס אופנוע ים מטעם אדווה בית הספר לשייט ניתן לשלב יחד עם קורס סירה מהירה. זהו מסלול לימודים למי שרוצה להרחיב את סל האפשרויות, להחליף אופנוע ים בסירה מהירה או להכיר טוב יותר את תחום השייט. כמובן שגם קורס סירה מהירה עולה בקנה אחד עם סטנדרטים בלתי מתפשרים של בקרת איכות וניתן לתאם מולנו פגישת היכרות ללא התחייבות. לאחר הקורס ניתן לעשות אצלנו מנוי להשכרת סירה מהירה.

הים מחכה לאופנוע שלך

כל שבוע נפתחים קורסים ללימוד רישיון על סירה מהירה או אופנוע ים. הקורסים שלנו נערכים באשדוד, אשקלון ובאר שבע אך אנו מעמידים לרשותך גם אתר אינטרנט נגיש לגלישה בכל שעה. באתר האינטרנט מחכים לך מבחנים מעודכנים ואפשרות ללימודים און ליין ברמה הגבוהה ביותר.

אחוזי ההצלחה שלך מעולם לא היו גבוהים כל כך!

באדווה בית הספר לשייט מתגאים בקרוב ל-100% הצלחה במעבר מבחן לקראת הוצאת רישיון לסירה מהירה ואופנוע ים. אנו מזמינים אותך להצטרף להצלחה: כל שנותר לך הוא להשאיר פרטים באתר ואנו נדאג שאחד הנציגים יחזור אליך בהקדם עם כל הפרטים.

מה אפשר לעשות עם רישיון לאופנוע ים?

שייט באופנוע ים הוא תחביב נחשק ומהנה במיוחד. שייט באופנוע ים נחשב לאחד ממקצועות הספורט הימיים המבוקשים בארץ. רוצים לקרוא עוד? היכנסו לכתבה המלאה…

מה לומדים במהלך קורס אופנוע ים?

המורים באדווה בונים עבורך מערך שיעור ייחודי שאין כמוהו. תכני החלק העיוני של הקורס נלמדים לפי הנחיות רשות הספנות והנמלים, ובחלק המעשי נלמד איך להפעיל אופנוע עם במים העמוקים. בואו לקרוא עוד בכתבה המלאה…

מה הם תנאי הקבלה לקורס אופנוע ים?

קורס אופנוע ים מתאים לכלל אוהבי הים והשיט. אין דרישה לניסיון או ידע קודם בתחום, ממליצים להגיע עם רצון והמון אהבה לתחום הים.  קורס אופנוע ים מתאים לגיל 16 ומעלה והוא מחייב הצגת אישורי בריאות תקינים ובדיקות ראייה. רוצים לקרוא עוד על המבחנים המסכמים? היכנסו לכתבה המלאה…

מתי מתחיל קורס אופנוע ים הקרוב?

כל שבוע נפתחים קורסים ללימוד רישיון על סירה מהירה או אופנוע ים. הקורסים שלנו נערכים באשדוד, אשקלון ובאר שבע. צרו קשר לפרטים נוספים…

איפה אפשר ללמוד קורס אופנוע ים?

מועדוני השייט שלנו ממוקמים בכמה סניפים באזור הדרום: אשדוד, אשקלון ובאר שבע. לפרטים נוספים ודרכי הגעה מוזמנים להיכנס לאתר…

גלריה

התקשרו עכשיו – 050-4653515